Salam Buat Pembaca yang budiman

Kepada pembaca yang budiman,
Blog yang saya kelola ini masih dalam tahap pengembangan, oleh sebab itu segala kritik dan saran yang membangun untuk kemajuan blog ini silahkan kirimkan komentarnya...,
Adapun tujuan blog ini adalah untuk berbagi berbagai informasi seperti teknology, berita,kesehatan, promosi suatu produk, hiburan, Ilmu pengetahuan, Info Pariwisata dll...., semoga Blog yang saya buat bisa bermanfaat bagi pembaca yang budiman.
Selamat Membaca
( Salam Sejahtera)

JEFSTARCOM

My photo
bandung barat, jawa-barat, Indonesia
Jefstarcom adalah usaha di bidang Sales & service Komputer, melayani service Call. Kami menjual komputer dengan biaya murah dan mutu terjamin sesuai dengan logo perusahaan kami, Komputer menghibur dan mencerdaskan... JEFFRIE GERRY, Seorang pengusaha yang sukses bercita-cita Membangun dunia menjadi lebih baik, peduli pada sesama, Menjaga kelestarian Lingkungan Hidup. Baru-baru ini telah mengembangkan Usahanya sampai pada tingkat International.. dengan falsafah... "Saya membangun suatu unit usaha adalah untuk menciptakan lapangan kerja"..dan berbagi untuk kesejahteraan bersama, dengan sistem kemitraan Usaha,,

Wednesday, April 4, 2012

PROTECT THE ENVIRONMENT


Environmental issues and pollution are in so bad shape and complex that they need every possible means of preservation immediately. The preservation and conservation cannot be won by gentle tones, nor by gentle appeals to the aesthetic instincts of those who have no sense of responsibility, or beauty and enjoyment of Nature. It is necessary to sound a loud alarm, to present the facts in very strong language, backed up by irrefutable statistics and illustrated by images which tell no lies, to establish the law and enforce it to the full extend.
Man can no more be scientifically studied apart from the quality of equipment and materials he uses on the ground which he tills, or the industry he works, the lands over which he travels, the seas which he over explored, the transportation he uses to do trades, than northern bear or desert plant can be understood apart from its natural habitat. Man’s relations to his environment are infinitely more numerous and complex than those of the most highly organized living organisms, being plants or animals.
So PROTECT THE ENVIRONMENT

No comments: